Nový Zéland

Abel Tasman

09.02.2015 21:44
Ráno jsme se probudili do dalšího slunečného dne. Snídaňovou a balící proceduru už máme zmáknutou, takže vyrážíme už po dvou hodinách. Nabíráme směr národní park Abel Tasman, se zastávkou v rezervaci Pelorus Bridge. V jednom neortodoxním průvodci byl tip na koupání ve stejnojmenné řece. Je to jedna...

Čekám na signál...

09.02.2015 14:42
...no a ten nepřichází a tak čekám dál. :)Po delší odmlce se hlásíme zpátky. Jižní ostrov není taková civilizace, na jakou jsme byli na severu zvyklí. Oba předešlé večery jsme strávili na místě, kam nesahá mobilní signál. Hustota pokrytí na Jižním ostrově zodpověděla mou otázku, která se mi od...

Vzhůru dolů! Aneb cesta na Jižní ostrov

08.02.2015 22:23
Budík dneska zvonil nějak brzo. Neměl bych tak ponocovat. Ale když je to pro dobrou věc (psaní blogu), tak to příště udělám zase. Tady si dovolím malou odbočku v našem vyprávění. Chtěli bychom vám všem poděkovat, že jste s námi a sledujete naši cestu. Každý váš komentář nás vždy potěší a vlije...

Mt. Taranaki

07.02.2015 23:45
Dnes nás čekal další z kratších treků, který měl být v ideálním případě zakončený krásnými výhledy na sopku Mt. Taranaki. Pro mě osobně to bylo TO, na co jsem se na Zélandu těšil nejvíc. Možná nevíte, že Mt. Taranaki zastoupil při natáčení filmu Poslední samuraj slavnou horu Fudži. Místní...

Na cestě k Mt. Taranaki

06.02.2015 22:17
Dnes byl původně v plánu další trek na úbočí sopky Mt. Taranaki s focením jejího odrazu v jednom z jezírek na plošině Pouakai. Bohužel zatím máme trochu smůlu na počasí. Už třetí den na západním pobřeží řádí vichřice, která s sebou přináší dešťové mraky. V noci na dnešek pršelo a foukalo tak silně,...

Oblast Waitomo

05.02.2015 20:06
Po středečním vyčerpávajícím treku jsme měli na dnešek volnější program. Navštívili jsme Glow worm caves ve Waitomo. Volně se to dá přeložit jako jeskyně se svítícími červy. Bohužel se vevnitř nesmělo ani nedalo fotit, proto si musíme pomoct strýčkem googlem. Další zastávkou byla ptačí ZOO, kde je...

Nejkrásnější jednodenní trek na Zélandu...

04.02.2015 19:35
Dnes jsme měli na programu první náročnější akci - Tongariro crossing. Je to celodenní trek, který měří 20 km. Vede národním parkem Tongariro, který je pojmenovaný podle stále aktivní sopky. Tento trek byl jeden z "highlights", kvůli kterému jsme na Zéland jeli. Není to žádná nedělní procházka, po...

Smrádek a bahníčko

03.02.2015 18:40
Dneska jsme vyrazili po stopách gejzírů, bublajícího bahna a páchnoucí síry - nejprve do parku Te-Puia (ve městě Rotorua). Park připomínal měsíční krajinu, ze které se tu a tam valí pára. Obešli jsme několik bahenních jezírek a počkali jsme si na explozi gejzíru Puhutu.V bízkém Wai-o-tapu to není...

I přes vodopády řeky plynou dál a svět se točí… :-)

02.02.2015 21:32
Poté, co jsme ráno odeslali svou první reportáž, vyrazili jsme na další levostranné dobrodružství. I když už nejsme žádní nováčci (ujeli jsme 148 km za první den - a všechny vlevo), někteří z nás pořád nastupují špatnými dveřmi. :) Prvním cílem byl přírodní park s téměř vymizelými stromy...

Tak jsme tady

02.02.2015 09:37
Zahajujeme online "vysílání" z Nového Zélandu. Půl roku plánování a najednou je to tady. :) Absolvovali jsme celkem pohodovou cestu. I když po 6 hodinách už nám to připadalo dlouhé, a to jsme byli teprve v Dubaji: Ovšem vyzbrojeni filmy a seriály v notebooku/tabletu nám to docela rychle uteklo....